مشخصات فایل: پاورپوینت هماهنگی در سازمان قالب بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 47 بخشی از پاورپوینت: تعریف هماهنگی هماهنگی عبارت از، ادغام فعالیتهای واحدهای مختلف سازمان به منظور یکپارچه نمودن کوشش و تلاش کارکنان برای رسیدن به هدف نهاییهماهنگی عبارت از، تقسیم کار سازمان به نحوی که بهرهوری و کارآیی افزایش یابد. برای اجرای هماهنگی سازمانی، واحدها باید از وظایف و نوع فعالیتهای یکدیگر مطلع باشند؛ به نحوی که کارکنان بدون اصطکاک با یکدیگر کار کنند.و . . . ...